Záruční podmínky Toshiba
Na zařízení dodávané a montované je poskytována záruka v délce 36 měsíců od data prodeje, nestanoví-li obchodní dohoda jinak. Pro platnost záruky je na zařízení nutné provádět pravidelnou odbornou údržbu a pravidelný odborný servis, dle požadavků zákonných norem a doporučení výrobce, vždy s přihlédnutím na místní provozní podmínky zařízení a jeho provozní zatížení.
Výluky ze záruky
Záruka se nevztahuje na vady:
- způsobené držitelem nebo provozovatelem úmyslně nebo jeho nedbalostí
- způsobené zanedbáním údržby zařízení nebo užíváním zařízení vymykajícím se z obvyklých podmínek nebo v rozporu s předpisy stanovených výrobcem
- způsobené živelnou událostí, havárií, krádeží nebo přepravou zařízení
- způsobené účinky nadměrného tepla nebo chladu zařízení
- zapříčiněné tím, že dříve vzniklá vada byla opravena neodborně neautorizovaným servisem
- jejichž rozsah je způsoben neodborným používáním dříve poškozeného zařízení bez provedení opravy
Záruka se dále nevztahuje:
- na poruchy nebo závady na zařízení, které nebylo nainstalováno podle pokynů výrobce
- na součásti zařízení, které byly namontovány dodatečně a neodpovídají originálnímu katalogu dílů výrobce nebo jejich použití nebylo schváleno dodavatelem
- na zařízení, která byla opravována nebo udržována neodbornou nebo neautorizovanou firmou nebo osobou
- na části zařízení, které podléhají běžnému opotřebení a jejichž životnost je kratší než doba záruky (filtry a jiný spotřební materiál)